akuna alveo allegro

Pomoc

W tym dziale znajdziecie Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli poniższe informacje nie rozwieją Państwa wątpliwości, bardzo prosimy o kontakt z naszym pracownikiem, który postara się Państwu pomóc.

PŁATNOŚCI

Jaki jest nr konta bankowego, na który mogę przelać płatność za zakupiony w sklepie towar?

Płatności za zakupione produkty realizować można bezpośrednio na nasz rachunek bankowy:

P.H.U PROAIM Mańka Paweł
ul. Akacjowa 55/1
41-200 Sosnowiec
tel: 502 258 622

NUMER KONTA mBank:
33 1140 2004 0000 3202 6390 1266

 Czy mogę otrzymać kilka faktur lub paragonów na towary z jednego zamówienia?

Jak najbardziej. Przy składaniu zamówienia w polu „Uwagi” podaj szczegółowe informacje na temat oczekiwanego sposobu zafakturowania lub zafiskalizowania towarów z zamówienia. Możesz również przesłać do nas e-mail z w/w informacjami. Mimo oddzielnych dowodów zakupu całe zamówienie zostanie wysłane w jednej paczce.

Czy mogę wymienić paragon na fakturę?

Tak, lecz jedynie w terminie 7 dni od daty zakupu (zgodnie z obowiązującymi przepisami). Nie ma możliwości wymiany paragonu na fakturę po upływie tego terminu.

W jaki sposób otrzymam fakturę Vat lub paragon przy zakupie wysyłkowym?

Oryginał faktury Vat lub paragon jest zawsze dołączony do przesyłki i znajduje się w jej wnętrzu. Należy zatem szukać tego dokumentu w kopercie lub w kartonie, w którym dostarczono przesyłkę.

Czy mogę otrzymać fakturę Vat na osobę fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej?

Tak. Taka faktura ma postać zwykłej faktury, z tym wyjątkiem, że nie mają Państwo obowiązku w takim przypadku podawać numeru NIP. Faktura taka jest ważna zarówno z podanym NIP-em, jak i bez niego.

REJESTRACJA

Chciałbym się zarejestrować w sklepie, ale mam jedno pytanie: czy rejestracja pociąga za sobą jakieś konsekwencje?

Zarejestrowanie się nie ma żadnych „ubocznych” konsekwencji. Rejestracja w sklepie jest bezpłatna, nie zobowiązuje do zakupów w naszym sklepie, a można jej dokonać choćby po to, aby otrzymywać najświeższy newsletter informujący o nowych produktach lub konkursach organizowanych na naszych stronach.

 

OFERTA SKLEPU

Czy cena wyświetlana przy danym produkcie obejmuje koszt dostawy?

Nie. Koszty dostawy zostaną uwzględnione w końcowym rachunku. Zobaczysz je na stronie na ostatnim etapie składania zamówienia oraz na stronie głównej sklepu internetowego iAlveo.pl

Czy istnieje wydrukowany katalog sklepu iAlveo.pl?

Tak. Katalog ze wszystkimi produktami firmy AKUNA jest dołączany do każdego zamówienia.

ZAMÓWIENIA

Złożyłem zamówienie, jednak nie otrzymałem żadnego e-maila z potwierdzeniem. Co mam zrobić?

W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie katalogu SPAM w swojej skrzynce pocztowej. Jeśli również tam nie trafił żaden e-mail, prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 502 258 622 lub e-mail: kontakt@iAlveo.pl.

 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Średni czas realizacji zamówienia to 1-2 dni roboczych. Jest również możliwość realizacji dostarczenia zamówienia na sobotę lub do godziny 9:00 lub 12:00 następnego dnia lecz wiąże się z dodatkowymi kosztami dlatego też wcześniej prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.

 

Czas dostawy (doręczenia paczki)

Jest to czas od momentu wysłania paczki do chwili jej doręczenia przez firmę kurierską. Paczki na terenie kraju są dostarczane przesyłkami kurierskimi (zwykle w ciągu 24 godzin).

 

Czy mogę podać do dostawy adres innej osoby, która za mnie odbierze przesyłkę?

Tak, jest to nawet wskazane w przypadku, kiedy mamy uzasadnione podejrzenie, że trudno będzie kurierowi zastać nas w ciągu dnia w jednym miejscu. Jeśli mamy wtedy możliwość podania adresu kogoś z rodziny lub znajomych, kto będzie przez cały dzień dostępny pod jednym adresem – ułatwi to skuteczne doręczenie przesyłki. Należy tylko składając zamówienie podać właściwy adres dostawy oraz wskazać, że do odbioru upoważniona jest inna osoba niż zamawiający.